Veelgestelde vragen
We snappen dat het soms moeilijk kan zijn om een keuze te maken. Of je bent op zoek naar hoe je kunt bestellen. We hebben alle vragen voor je op een rijtje gezet.
Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan een berichtje via de chat of het contactformulier onderaan deze pagina.
Bestellen, wijzigen of annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en kom je er achteraf achter dat je een verkeerd adres hebt opgegeven? Neem dan contact met ons op. Als het nog niet is verstuurd kunnen we je adres nog wijzigen. Onlangs verhuisd? In je account kun je eenvoudig je adres wijzigen.
Neem contact met ons op om je adresgegevens aan te passen van je bestelling. Dit kan alleen als je bestelling nog niet is verzonden.
Indien je bestelling nog niet is verzonden kun je contact met ons opnemen om je bestelling te annuleren. Is je bestelling al verzonden? Geen probleem. Weiger de bestelling dan aan de deur of stuur hem terug.
Ga op zoek naar het product wat je wilt hebben en plaats deze in je winkelwagen via de groene knop. Als je een Autohouders.nl-account hebt kun je je bestelling sneller plaatsen, want dan zijn je adresgegevens al bekend. Heb je geen account? Ook dan kun je een bestelling plaatsen, wel moet je dan je gegevens nog invullen.
Advies en keuzehulp
Er zijn meerdere mogelijkheden om een telefoonhouder te vinden. Bovenin het menu kun je kiezen voor een type autohouder en vervolgens voor het merk. Je kunt ook gewoon gebruik maken van de zoekfunctie. Kom je er niet uit of heb je nog hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
Maak gebruik van het menu en ga naar je telefoonmerk. Je kunt kiezen voor alleen een kabel, alleen de auto adapter of beiden.
Maak gebruik van het menu en ga naar je telefoonmerk. We verkopen enkel screenprotectors van gehard glas.
Betalen
Zeker, alle betaalmogelijkheden die wij bieden gaan via een beveiligde verbinding van onze partner. Je herkent deze omgeving aan het slotje in de adresbalk van je browser.
Op dit moment kun je betalen met iDEAL, Creditcard, Apple Pay of Paypal.
We sturen je factuur zodra we je bestelling hebben verstuurd. We proberen alles zo groen mogelijk te doen, dus sturen deze per mail naar je toe!
Bezorgen en afhalen
De levertijd van je bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn verwerken wij de order en sturen wij je een bericht per e-mail. Je kunt dan in geval van pakketpost je bestelling volgen met behulp van de Track&Trace code.
Indien je bestelling door de brievenbus past hoef je hiervoor niet thuis te zijn. Voor pakketpost geldt: wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan zal PostNL proberen je bestelling bij de buren af te geven. Indien dit niet lukt wordt je bestelling afgegeven op het Postkantoor bij jou in de buurt.
Ja, je kunt tijdens het afrekenen een ander afleveradres invullen.
Retourneren en ruilen
Wij vinden het jammer dat je de bestelling retour wilt sturen, maar dit mag natuurlijk altijd! Om je retour correct en snel te verwerken vragen wij je een aantal kleine stapjes door te nemen. Vul dit retourformulier in en stuur deze mee met je order, de gegevens van ons retouradres vind je ook op het retourformulier. Wanneer je bestelling in goede orde is ontvangen, krijg je van ons bericht en zullen wij het bedrag van de ontvangen producten terugstorten.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen ontvang je hiervan bericht per e-mail. Nadat je dit mailtje hebt verwacht kun je van ons verwachten dat wij het bedrag zo snel mogelijk storten op uw rekening. Dit zal maximaal 14 dagen duren.
Wil je de bestelling retour sturen? Geen probleem! De kosten die verbonden zijn aan het retour sturen zijn gelijk aan de tarieven van PostNL. Je zorgt er zelf voor dat je bestelling goed wordt verpakt en bij ons wordt ontvangen in de staat waarin jij ook het product hebt ontvangen
Alle artikelen die in originele staat en verpakking verkeren, mogen binnen 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Wel zijn er bepaalde uitzondering zoals bijvoorbeeld oordopjes en andere producten die wij niet kunnen terugnemen vanwege de hygiënische redenen.
Garantie en ruilen
Wanneer je iets bestelt bij Autohouders.nl, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Daarom hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar. Dit geldt echter niet voor slijtage aan het product vanwege gebruik.
Mocht een product defect zijn, vragen we je een e-mail te sturen naar met een omschrijving en eventueel een foto. Dit is de snelste manier waarop wij je kunnen helpen.
Als je niet tevreden bent met het product kun je deze terugsturen indien deze ongebruikt is en in de originele verpakking zit.
Overige vragen
Het kan zijn dat je een klacht hebt over Autohouders.nl. Daar bieden wij onze excuses voor aan. Wij vinden het natuurlijk erg vervelend en dit willen wij graag samen met je oplossen! Kwaliteit, maar ook zeker service is voor ons belangrijk. Neem daarom direct contact met ons zodat we het samen kunnen oplossen.
Aan- of afmelden voor de nieuwsbrief van Autohouders.nl gaat heel eenvoudig. Op onze website vind je onderin een blokje met de kop 'Aanmelden nieuwsbrief'. Hier kun je het e-mailadres invullen en klikken op 'Aanmelden' als je je wilt aanmelden. Afmelden kun je eenvoudig via de link onderaan elke nieuwsbrief.
Nog niet geholpen?
Neem contact met ons op en we zorgen dat je zo snel mogelijk een antwoord hebt.